Booking.com: Καθοριστικής σημασίας το πρώτο 24ωρο για το σύνολο των διακοπών

Το άνετο στρώμα, η εκπληκτική θέα, το πλούσιο πρωινό και το δυνατό σήμα Wi-Fi στις προτεραιότητες των ταξιδιωτών

Oι πρώτες 24 ώρες των διακοπών είναι καθοριστικής σημασίας για την έκβασή τους, με σχεδόν το ήμισυ των ταξιδιωτών (46%) να θεωρών ότι η πρώτη ημέρα «δίνει» τον τόνο για το υπόλοιπο και λίγο πάνω από έναν στους τρεις (36%) να εκφράζουν την άποψη ότι, το πρώτο 24ωρο είναι «το Α και το Ω» για το σύνολο των διακοπών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Booking.com.

Ωστόσο, το Booking.com, ο παγκόσμιος ηγέτης στα ταξίδια και τη διαμονή, μέσα από έρευνα που διεξήγαγε, επιχειρεί να διερευνήσει στο τι συμβαίνει πραγματικά κατά τη διάρκεια των πρώτων 24 ωρών των διακοπών, απαντώντας σε μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα, όπως «Ποιες είναι οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών κατά την πρώτη ημέρα των διακοπών; Οι ελπίδες, οι ανησυχίες και οι προσδοκίες που υπήρχαν προ-ταξιδιού ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;». Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 18.000 άνθρωποι, από 25 χώρες παγκοσμίως.

Booking.com: Καθοριστικής σημασίας το πρώτο 24ωρο

Booking.com: Καθοριστικής σημασίας το πρώτο 24ωρο

Όταν οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να απαντήσουν σχετικά με τα πρώτα πράγματα που θα ήθελαν να κάνουν κατά την πρώτη ημέρα των διακοπών τους, τα αποτελέσματα δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα εικόνα για τον ταξιδιώτη του 21ου αιώνα. Έτσι, ενώ τα πιο παραδοσιακά στοιχεία, όπως η τακτοποίηση των αποσκευών (63%), η εύρεση στέγασης (60%) και ο προγραμματισμός των δραστηριοτήτων για την επόμενη μέρα (53%), αποτελούν τις πρώτες τρεις δραστηριότητες, η έρευνα δείχνει επιπλέον πόσο ποικίλες και πολύ πιο τεχνολογικά προσανατολισμένες είναι σήμερα οι δραστηριότητές μας στις διακοπές, σε σύγκριση με παλαιότερα.

Ακόμη, σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της έρευνας, οι ταξιδιώτες δίνουν σημασία στα ακόλουθα:

  • Στην τελική εικόνα για τα κανάλια κοινωνικών μέσων (27%, αυξάνεται στο 37% για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών)
  • Στον online έλεγχο για κριτικές τοπικών εστιατορίων (26%)
  • Στη γνωριμία με καινούριο κόσμο /προσπάθεια εξεύρεσης νέων φίλων (24%)
  • Στην προσπάθεια βελτίωσης των γλωσσικών δεξιοτήτων (16%)
  • Στην χρήση της υπηρεσίας δωματίου (15%)
  • Στη μουσική από την playlist για τις διακοπές (13%)
  • Στον έλεγχο των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εργασίας (10%).

Όσον αφορά τον χρόνο που χρειάζονται οι ταξιδιώτες για να κάνουν αυτές τις δραστηριότητες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η λήψη φωτογραφιών για τα κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης, ο έλεγχος των ηλεκτρονικών μηνυμάτων εργασίας και η παραγγελία υπηρεσίας δωματίου, τείνουν να συμβαίνουν πριν από τις παραδοσιακές κινήσεις μιας εκδρομής, όπως είναι η απόλαυση ενός παγωτού, το μπάνιο στην πισίνα -το 47% απολαμβάνει ένα γλυκό κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας και μόνο το 19% κολυμπάει στην πισίνα, έναντι του 54% που τραβάει φωτογραφίες, του 56% που ελέγχει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του 57% που καλεί την υπηρεσία δωματίου, μέσα στο ίδιο χρονικό πλαίσιο.

Η στέγαση στις πρώτες προτεραιότητες

Κατά τις πρώτες 24 ώρες των διακοπών, οι δραστηριότητες που αφορούν τη στέγαση κατατάσσονται ψηλά στον κατάλογο των προτεραιοτήτων ενός ταξιδιώτη. Η εξερεύνηση του καταλύματος ακολουθεί στη δεύτερη θέση (60%) και πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών (36%) υποστηρίζει ότι, ένα από τα κορυφαία πράγματα που κάνει κατά την πρώτη μέρα των διακοπών του είναι να δοκιμάσει το κρεβάτι, πηδώντας πάνω του ή απολαμβάνοντας έναν υπνάκο.
Αντικατοπτρίζοντας τη σημασία της άνεσης στην προσωρινή βάση κατοικίας, όταν οι συμμετέχοντες στην έρευνα ρωτήθηκαν για τα κορυφαία πράγματα που θα επωφεληθούν από τη διαμονή τους στις πρώτες 24 ώρες, τα αποτελέσματα αποκάλυψαν:

  • Ένα άνετο στρώμα (44%)
  • Μια εκπληκτική θέα (39%)
  • Ένα πλούσιο πρωινό (35%)
  • Ένα ευρύχωρο δωμάτιο (33%)
  • Ισχυρό σήμα Wi-Fi (32%)

Εντούτοις, φαίνεται ότι ορισμένοι ταξιδιώτες προτιμούν τα απλά πράγματα, με το 16% να λέει ότι κάθετι δωρεάν είναι σημαντικό, το 9% να προτιμά τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και ένας στους 20 (6%) να επιλέγει να αξιοποιήσει στο έπακρο το «Μην ενοχλείτε»!

Αβάσιμες ανησυχίες

Ενώ σχεδόν 4 στους 10 (38%) ταξιδιώτες πιστεύουν ότι οι πρώτες 24 ώρες ενός ταξιδιού είναι οι πιο αξέχαστες, οι υψηλές προσδοκίες μπορεί να σημαίνουν ότι είμαστε επιρρεπείς στο να ανησυχούμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε όπως θέλουμε, με σχεδόν το ένα τρίτο (29%) να λέει ότι ανησυχεί για τα πράγματα που κάνει λάθος την πρώτη ημέρα. Όμως, πόσο θεμελιωμένες είναι αυτές οι ανησυχίες και πόσο διαφορετικά περιμένουμε τις πρώτες 24 ώρες από αυτό που πραγματικά συμβαίνει;

Όταν οι συμμετέχοντες στην έρευνα ερωτήθηκαν για το τι ανησυχεί τους ταξιδιώτες σχετικά με το τι θα συμβεί σε σχέση με το τι πραγματικά συνέβη, είναι σαφές ότι τείνουμε να φοβόμαστε περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται:

  • Τέσσερις στους 10 (39%) ανησυχούσαν ότι θα χάσουν τις αποσκευές τους. Αυτό τείνει να είναι περισσότερο ένας αστικός μύθος, καθώς συμβαίνει μόνο στο 8%.
  • Το 40% ανησυχεί για τη διαμονή ότι δεν θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του, όμως το 83% εξεπλάγην ευχάριστα.
  • Άλλες ανησυχίες που δεν έγιναν πράξη είναι ότι δεν θα μπορούσαν να ικανοποιήσουν την πείνα τους, βρίσκοντας ένα καλό μέρος για φαγητό (35%) και πως θα αντιμετωπίσουν αδιαφορία σε περίπτωσης ασθενείας (34%).
  • Μια βασική ανησυχία για τους ταξιδιώτες ήταν να μπορέσουν να συνδεθούν με το Wi-Fi (40% ανησυχούν για αυτό!), ενισχύοντας την επιθυμία των ταξιδιωτών να είναι όσο το δυνατόν πιο εξελιγμένοι. Στην πραγματικότητα, πάνω από 7 στους 10 (73%) ήταν σε θέση να συνδεθούν.

Σύμφωνα με άλλα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας:

  • Περισσότεροι από τους μισούς (54%) ήλπιζαν να φτάσουν με τέλειο καιρό. Στην πραγματικότητα περισσότεροι από έξι στους 10 (62%) δήλωσαν ότι η επιθυμία τους έγινε πραγματικότητα.
  • Ένας στους τρεις (33%) δήλωσε ότι ήλπιζε να γίνει φίλος με τους άλλους ταξιδιώτες και η επιθυμία αυτή έγινε πραγματικότητα (32%).
  • Μόλις πάνω από ένα στους τρεις δήλωσαν ότι κατάφεραν να τραβήξουν την καλύτερη εικόνα για τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (35%, φθάνοντας στο 46% των ηλικιών 18-34 ετών!).
  • Πάνω από το ένα τρίτο (35%) ανακάλυψε ένα κρυφό κόσμημα.
  • Σχεδόν ένας στους πέντε (19%) έλαβε αναβάθμιση καταλύματος.
  • Πάνω από έναν στους 10 (13%) «μίλησε» τη γλώσσα της αγάπης καθώς γνώρισε πραγματικά την καλοκαιρινή αγάπη από την πρώτη ημέρα.

Κατά την εξέταση των ταξιδιωτικών κριτικών του Booking.com, οι εθνικότητες που είναι πιθανότερο να μιλήσουν για τα προαναφερθέντα θετικά στοιχεία στις κριτικές  τους και οι οποίοι ίσως είχαν τις πιο ικανοποιητικές πρώτες 24 ώρες είναι οι Ρώσοι, οι Ολλανδοί, οι Ταϊλανδοί, οι Ισπανοί και οι Νορβηγοί.

Ζωντανά τα πρώτα 24ωρα, μέσω νέων emojis

Οι διακοπές αποτελούν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας και συχνά θέλουμε να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες των διακοπών μας με άλλους μέσω μηνυμάτων από τα κινητά μας. Αλλά είναι τα κοινωνικά δίκτυα εξοπλισμένα με τα σωστά emojis που εκφράζουν πραγματικά πώς αισθάνονται οι άνθρωποι κατά τις πρώτες 24 ώρες του ταξιδιού τους; Το Booking.com δεν νομίζει. Γι’ αυτό πήρε την πρωτοβουλία να δημιουργήσει νέα, με βάση το τι έχουν πει οι ταξιδιώτες ότι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό.
Πάνω από 18.000 ταξιδιώτες ρωτήθηκαν ποια νέα emojis θα ήθελαν να δουν και τα κορυφαία περιλαμβάνουν κάποιον που κοιτάζει έναν χάρτη, κάποιον ντυμένο με τυπικό τουριστικό εξοπλισμό και κάποιον που τραβάει μία selfie.
Το Booking.com έχει φέρει αυτά τα emojis και δημιούργησε μια ειλικρινή αναφορά για Unicode, τον οργανισμό που εγκρίνει όλα τα emojis, να τα συμπεριλάβει ως μέρος της τρέχουσας λίστας τους.

Πηγή: money-tourism.gr

Comments are closed.